niedziela, 28 kwietnia 2013

Prolog

      Tłum krzyczących fanek pierwsze miejsca na koncercie w Hyde Parku w samym Londynie! Tak właśnie zaczynały się te wakacje. Moja siostra zaciągnęła mnie na Koncert One Direction. Osobiście ich nie lubię, ale sam fakt, że jestem na koncercie jest fantastyczny. W Polsce rzadko jest jakiś koncert, a jak już jest, to jakiejś gwiazdy podobnej do Dody...
      Moja siostra krzyczy mi do ucha:
- Patrz, Olka! Już są!
     Przyglądam się pięciu chłopakom, którzy powoli wychodzą zza kulisów. Moją uwagę przyciąga tylko jeden z nich. Wysoki blondyn, skaczący po scenie jak idiota. Do głowy przychodzi mi tylko jedna myśl. Postanawiam powiedzieć ją na głos.
- Ewka! - krzyczę, żeby siostra mnie dosłyszała - Ten blondyn skacze jak Edzio Cullen!
- W domu się z tobą policzę!
       Tą uwagą na zawsze zmieniłam swoje życie

                     CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz